قحط سالی

ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﭼﺎﺭ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﺗﮏ ﺑﺎﺭﺵ نہیں ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﺷﺪﯾﺪ ﺧﺸﮏ ﺳﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺟﻨﮕﻞ ﮐﻮ ﻗﺤﻂ ﺯﺩﮦ ﺑﻨﺎﺩﯾﺎ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮯ ﺟﻨﮕﻞ ﮐﮯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﻋﻼﻗﮧ ﭼﮭﻮﮌﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔ﺟﻮ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ ﺍُﻧﮩﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﭽﺎﻧﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ۔ﺍُﻥ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﮕﻞ ﮐﯽ ﻭﮦ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﭼﮍﯾﺎ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﮭﯽ۔ ﯾﮧ ﺑﮯ ﭼﺎﺭﯼ ﺑﮭﯽ ﮐﺌﯽ ﺩﻥ ﺳﮯ ﺑﮭﻮﮐﯽ ﭘﯿﺎﺳﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﺱ ﺁﺱ ﭘﺮ ﮐﮧ ﺷﺎﺋﺪ ﮐﺴﯽ ﺩﺭﺧﺖ ﺳﮯ ﺍُﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍُﺱ ﻧﮯ ﮐﺌﯽ ﻣﯿﻞ ﮐﯽ ﻣﺴﺎﻓﺖ ﻃﮯ ﮐﺮﻟﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﺳﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﭘﯿﮍ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ﺟﻮ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﺑﮭﻮﮎ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺎﺱ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺑﻨﺘﺎ۔

ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺭﺯﻕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﯽ۔ ﺍﺳﯽ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍﯾﮏ ﺷﯿﺮ ﮐﯽ ﻏﺮّﺍﮨﭧ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮨﯽ ﻟﻤﺤﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﭨﺎ ﺗﺎﺯﮦ ﮨﺮﻥ ﺷﯿﺮ ﮐﮯ ﭘﻨﺠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ۔ ﺷﯿﺮ ﺧﻮﺏ ﭘﯿﭧ ﺑﮭﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﮨﻮﮐﮯ ﺑﯿﭩﮫ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺏ ﺑﭽﮯ ﮐﮭﭽﮯ ﮨﺮﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﻨﮕﻞ ﮐﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﺟﻤﻊ ﺗﮭﮯ۔ ﺷﯿﺮ ﻧﮯ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﻣﻨﮧ ﮐﮭﻮﻻ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺩﺍﻧﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻨﺴﮯ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮯ ﺭﯾﺸﮯ ﺍُﺳﮯ ﺑﮯ ﭼﯿﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔

ﺩﺭﺧﺖ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮭﯽ ﭼﮍﯾﺎ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﺍ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﮌﺍﻥ ﺑﮭﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺷﯿﺮ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﺁﮐﺮ ﺑﯿﭩﮫ ﮔﺌﯽ۔ ﺍﺏ ﻭﮦ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺩﺍﻧﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﺭﯾﺸﮯ ﻧﮑﺎﻟﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﮭﺎﺗﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺷﯿﺮ ﮐﻮ ﭼﮍﯾﺎ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﭼﮍﯾﺎ ﭘﻮﺭﯼ ﻃﺮﺡ ﺳﯿﺮ ﮨﻮﮔﺌﯽ “
ﺁﭖ ﮐﻮ ﭘﺘﮧ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺷﯿﺮ ﮨﺮﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺩﻝ ﮨﯽ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﺧﻮﺵ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺁﺳﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮨﺮﻥ ﮐﻮ ﺷﯿﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﮨﯽ ﺍﺱ ﻧﻨﮭﯽ ﭼﮍﯾﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﮨﺮﻥ ﭼﮍﯾﺎ ﮐﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺗﮭﺎ ْ“۔

” ﯾﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﻼ ﮨﮯ ۔ ﺻﺤﺖ، ﻋﻘﻞ، ﺣﺴﻦ، ﻃﺎﻗﺖ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻣﺤﻨﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﺟﺐ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﮮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﮭﺮ ﮐﺎ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮯ ﮐﮯﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺗﻮ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ، ﺁﭖ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻣﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔ ﺧﺎﺹ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺷﻤﺎﺭ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﻧﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﮭﯿﻼﺋﮯ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﻭﻧﺎﺩﺍﺭﯼ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﮯ ۔
ﺍﮔﺮ ﺁﭘﮑﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻧﻮﺍﺯﺍ ﮨﮯ، ﻃﺎﻗﺖ ﻭﺭ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺷﯿﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺯﻕ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺎﻗﺖ، ﺫﮨﺎﻧﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻨﺖ ﮐﺎ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﻣﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻭ۔

ﺩﯾﮑﮭﻮ۔ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺍﺭﺩ ﮔﺮﺩ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺍُﺱ ﭼﮍﯾﺎ ﮐﯽ ﺳﯽ ﮨﮯ ،ﺟﻮ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﮨﯿﮟ، ﺑﮯ ﺑﺲ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺭﺯﻕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﮧ ﻇﺎﮨﺮ ۔ ﯾﮧ ﺭﺯﻕ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﺩﻭﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺗﻮﺳﻂ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﻞ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔“

ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺠﺪﺩ ﺍﻟﻒ ﺛﺎﻧﯽ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﮨﮯ
“ﺟﻮ ﺣﻖ ﺩﺍﺭ ﮨﮯ ﺍُﺱ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻧﺎﺣﻖ ﮐﺎ ﻣﺎﻧﮕﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ﺍُﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺩﮮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺗﺠﮭﮯ ﺟﻮ ﻧﺎﺣﻖ
ﮐﺎ ﻣﻞ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﻠﻨﺎ ﺑﻨﺪ ﻧﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *