118

بادام دودھ کے ذبردست فائدے جو آپ کو پہلے کبھی معلوم نہیں تھے

این این ایس نیوز!آج کے سوسائٹی میں بادام کا دودھ صحت مند طرز زندگی کے لئے ایک رجحان بن گیا ہے. بادام کا دودھ گائے دودھ کے لئے “متبادل” بن گیا ہے جو ہم عام طور پر ہر روز کھاتے ہیں. لیکن کبھی کبھی (اور شاید ہمیشہ) سوال پیدا ہوتا ہے، “گائے کے دودھ پر بادام کی دودھ کا کیا فائدہ ہے؟”

اگر آپ ویگن ہوتے ہیں تو دودھ پسند نہیں ہوتے ہیں یا دودھ سے حساس ہوتے ہیں، بادام دودھ اپنے صحت مند طرز زندگی کا ایک اچھا متبادل ہے.

2020 کل، ٹائم بادام کے دودھ کے فوائد پر ان کے خیالات کے بارے میں 5 ہیلتھ ماہرین کو ایک سروے بنائیں. 4 صحت مند ماہرین میں سے 4 سے اتفاق کرتا ہے کہ بادام کا دودھ زیادہ فوائد ہے اور بہت سے غذائی اجزاء بھی شامل ہیں جو دوسرے دودھ میں نہیں ہیں.

دوسرے دودھ کے مقابلے میں بادام کے دودھ کے فوائد کیا ہیں؟

بادام کے دودھ کو ویگن اور جو لوگ لییکٹوز کے الرجج سے متعلق ہیں ان کے لئے واضح انتخاب تصور کیا جاتا ہے. اس کے علاوہ، بادل دودھ کی کلیوری مواد گائے کے دودھ سے 50 فی صد کم ہے، کلیلینڈ کلینک کی ویلیو انسٹی ٹیوٹ میں کرسٹین کریک پیٹرک، غذائیت پسند اور ہیلتھ غذائیت کی خدمات کے مینیجر نے کہا.

انہوں نے وضاحت کی کہ “بادام کا دودھ ایسے لوگوں کے لئے فائدہ ہے جو وزن کم کرنا چاہتے ہیں، کیونکہ یہ ایک جانور کی مصنوعات نہیں ہے، اس میں کولیسٹرول نہیں ہے.”

بادام کے دودھ کی مقبولیت کے درمیان، آپ کو توجہ دینا اور نوٹ کرنے کی ضرورت ہے. بادام کا دودھ مکمل گائے کے دودھ کے لۓ بہت کم پروٹین یا کیلشیم نہیں ہے. بادام کا دودھ کا ایک گلاس صرف 1 گرام پروٹین ہے جس کے مقابلے میں گائے کی دودھ 8 گرام ہے. اس کے علاوہ، کیلشیم کا مواد گائے کی دودھ کی کیلشیم کی مقدار کے مقابلے میں 2 ملیگرام ہے جس میں 300 ملیگرام شامل ہیں.

ٹفٹس میڈیکل سینٹر میں فرانسس سٹرن غذائیت سینٹر سے علیکیا رومانو، آتشیا رومانو نے کہا، “گائے کے دودھ اور سویا دودھ کے برعکس، بادام کے دودھ میں قدرتی طور پر کم پروٹین موجود ہے.”

ہو سکتا ہے کہ تھوڑا عجیب ہو، لیکن دراصل پھلیاں 1 مانس 6 گرام پر مشتمل ہوتی ہیں. لیکن چونکہ یہ آخر میں دودھ بن جاتا ہے، اس میں سے اکثر پانی ہے، پھر بادام سے بہت سارے غذائیت غائب ہوتے ہیں.

بازار پر فروخت بادام کا دودھ بہت شروع ہوتا ہے. لیکن آپ اسے خریدنے سے پہلے، سب سے پہلے اس بات کا یقین کر لیں کہ بادام آپ کے خریدنے والے دودھ کو دیگر غذائیت اجزاء رکھتا ہے اور اس میں خراب محافظین نہیں ہے. اگر آپ اپنے آپ کو یہ فیصلہ کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو، براہ مہربانی. کیونکہ واقعی میں یہ بہت آسان ہے!

بادام کا دودھ استعمال کرنے کے 8 فوائد

بادام دودھ کو استعمال کرتے ہوئے کئی صحت کے فوائد ہیں جو ہم حاصل کرسکتے ہیں. یہاں 5 فوائد ہیں جنہیں آپ حاصل کرسکتے ہیں:

1. صحت مند دل

بادام کے دودھ میں کولیسٹرول یا سنترپت چربی شامل نہیں ہے. سوڈیم مواد بھی کم ہے اور صحت مند چربی زیادہ ہوتی ہیں (مچھلی میں پایا جاتا ہے جیسے ہی ومیگا فیٹی ایسڈ)، جس میں ہائی بلڈ پریشر اور دل کی بیماری کو روکنے میں مدد ملے گی.

2. وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے

بادام کے ایک دودھ کا دودھ صرف 39 کیلوری پر مشتمل ہے، جس میں گائے کے سکیم دودھ میں موجود نصف کیلوری. بادام کا دودھ آپ کو اپنے صحت مند وزن کو کم کرنے یا برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے.

3. ہڈیوں مضبوط ہو جاتے ہیں

اگرچہ ابتدائی طور پر اس میں غذائی دودھ کی مقدار بہت زیادہ کیلشیم اور وٹامن ڈی نہیں ہوتی ہے، لیکن کیلشیم اور وٹامن ڈی کے ساتھ بہتر ہوا بادام کی دودھ میں اصل میں کیلشیم اور وٹامن ڈی کی گائے کے دودھ سے زیادہ ہے. اس میں آسٹوپوزیزس کے خطرے کو کم کرنے اور ہڈیوں اور دانتوں کی صحت کو بہتر بنانے کے لئے المیڈ دودھ بناتا ہے.

4. ذیابیطس کے خطرے کو کم کرنا

بادام کے دودھ (بغیر additives) کم کاربوہائیڈریٹ ہے، جس کا مطلب یہ ہے کہ یہ آپ کے خون کے شکر کی سطح میں نمایاں نہیں ہے، اس وجہ سے ذیابیطس کی ترقی کے خطرے کو کم کرنا. یہ وجہ ہے کہ بادام کے دودھ میں کم گلیمیمی انڈیکس موجود ہے، اور آپ کا جسم کاربوہائیڈریٹ کو توانائی کے طور پر استعمال کرے گا، لہذا چینی کو چربی کے طور پر محفوظ نہیں کیا جاسکتا ہے.

5. لییکٹوز پر مشتمل نہیں ہے

جو لوگ لییکٹوز کے عدم توازن میں ہیں وہ گائے کے دودھ میں چینی کو ہضم کرنے میں مشکلات رکھتے ہیں. اگر آپ دودھ پینے کے بعد اکثر آپ کے پیٹ میں درد یا اسہال مل جاتے ہیں، تو شاید آپ کے پاس لییکٹوز کی خرابی ہوتی ہے. اگر ایسا ہے تو، بادام کا دودھ آپ کے لئے مناسب ہے کہ آپ گائے کے دودھ کے متبادل کے طور پر لے جائیں، کیونکہ اس میں لییکٹوز نہیں ہے.

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں